Uudised

Õppekäik Valga Militaarmuuseumisse 14. oktoober Helge

14. oktoobril käisime klassiga Valga Militaarmuuseumis. See oli meie klassi esimene õppekäik sellel õppeaastal ning tõeline õppimise koht nii lastele, kui ka meile - õpetajatele.

Meie klassis õpib sellest õppeaastast diabeedi diagnoosiga noor ning kuna meil õpetajatel sellel alal varasem kogemus puudus siis tundsime ärevust, kuidas tuleme toime nii pikal reisil, kuid sisimas teadsime, et saame hakkama. Ja saimegi!!!

Ilm soosis reisi ja sõit Valga linna oli väga pikk, kuid bussiaknast saatis meid sügiseselt värvikirev loodus. Kahjuks oli meie aeg väga piiratud, sest õppekäigule saime koostöös õpetaja Merliniga, kelle õpilased esindasid Porkuni Kooli Urvaste Koolis matemaatika olümpiaadil. Sellest hoolimata, meil väga vedas. Me nägime Kuperjanovi pataljoni noori ajateenijaid, kes tulid ka muuseumiga tutvuma. Tänu nendele ajateenijatele oli meil võimalus ka muuseumi platsil asuvat piirivalve helikopterit näha seestpoolt, mida tavaliselt näeb ainult väljast.  Saime käia metsavendade punkris ja vaadata platsil erinevaid sõjaväe sõidukeid. Muuseumi ruumides sees olid erinevad eksponaadid politseist, päästeametist, pommirühmast, kui  ka erinevatest relvadest. Muuseumi külastusele järgnes eine bussis ja sõit Urvaste poole võis alata, et siis taas koos Merlini õpilastega Porkuni Kooli tagasi sõita. Enne tagasisõitu külastasime möödasõidul Eesti kõige jämedamat tamme – Tamme - Lauri tamme, millest proovisime kõik koos ümbert kinni võtta. Ja õnnestus!!!

Tänud Sulle Merlin, et meid kaasa kutsusid ja Ants, et meid sõidutasid!

Helge ja Kaidi oma noortega

Tänud Sulle Merlin, et meid kaasa kutsusid ja Ants, et meid sõidutasid!